Minecraft Dungeons Scaling Moeilijkheidsgraad Instellingen en Item Rarity System

Avatar auteur
Door Blog
13 mei 2020 Geen reacties
 

Lees dit bericht in :

De Minecraft Dungeons schaling moeilijkheidsinstellingen en item zeldzaamheid systeem is besproken in een interview met GameRant. De ontwikkelaars die werden geïnterviewd waren Mans Olson, Nathan Rose en Daniel Bjorkefors.


[allkeyshop_widget target="29199,31297," tabs="gameName,offers,reviews" theme="aks" auto_height=1 height="" offers_per_page=5 preset="" currency="EUR"]

De game-ontwikkelaars wilden er zeker van zijn dat het spel voor iedereen plezierig is, dus ze zorgden ervoor dat de toegankelijkheidskenmerken en de moeilijkheidsgraad van het spel aanpasbaar zouden zijn. Ze wilden dat de speler kon beslissen hoe ze het spel wilden spelen.

Een van de uitdagingen waar de ontwikkelaars voor staan is dat ze een brede demografie hebben en dat ze wilden dat iedereen, van de jonge tot de oudere spelers, van het spel kon genieten.

Er zijn drie factoren die zouden bepalen hoe moeilijk het spel was, namelijk de moeilijkheidsgraad, het dreigingsniveau en het aantal spelers. Elk van deze factoren is aanpasbaar voor de speler.

   

Ook, net als elk ander spel, de moeilijkheidsgraad voor Dungeons hebben drie die normaal zijn, Adventure, en Apocalypse. Wat dit onderscheidt van andere spellen is echter de “dreigingsschuifregelaar” die spelers de optie geeft voor een gemakkelijker of een meer uitdagend spel.

Als je niet in staat bent om te beslissen over de moeilijkheidsgraad aanpassingen, aanbevelingen zijn beschikbaar zei de ontwikkelaars, “Wij raden een die is soort van geschikt voor u als je het speelt, dat past bij uw macht niveau en de apparatuur die u hebt uitgerust, maar u bent van harte welkom om dat te veranderen. Je kunt lager of hoger gaan als je dat wilt,” voegden ze eraan toe, “voor spelers die dat zouden willen, kun je een relatief makkelijke ervaring krijgen en snel, en voor spelers die een echte uitdaging willen, kun je dat meestal ook doen door alleen de moeilijkheidsgraad naar boven te brengen”.

 

Wat de zeldzaamheid van het spel betreft, zullen er ook drie niveaus zijn. Zo zijn er de basis-items, de zeldzame items en de unieke items. De meest voorkomende zijn de basis items die je zowat overal kunt vinden, voorbeelden zijn standaard bogen of houten zwaarden. De zeldzame items komen minder vaak voor en zijn krachtiger. Ter vergelijking, de unieke items zijn de items die zowel zeer krachtig als moeilijk te verkrijgen zijn. Dit zijn de soorten items die spelers een voorsprong kunnen geven in het spel.

Wanneer spelers een level-up maken, zullen de buitdruppels van vijanden ook verbeteren. Het doel is om het spel leuk te maken in plaats van moeilijk omwille van het hebben van een spel dat moeilijk is.

Minecraft Dungeons wordt op 26 mei gelanceerd en is beschikbaar voor de PC, PlayStation 4 en Xbox One.

 

OOK OP ALLKEYSHOP NIEUWS


Geen Online Matchmaking voor Minecraft Dungeons Bevestigd Mojang

 

Mojang heeft officieel bevestigd dat er geen online matchmaking voor Minecraft Dungeons zal zijn. Dit komt als teleurstellend nieuws voor veel fans die hoopten op deze spannende functie, maar volgens de ontwikkelaar is de dungeon crawler hier simpelweg niet voor ontworpen.


AllKeyShop Rewards Program

 
Delen:

Download de Allkeyshop Browser Extension Free

Voor het laatste video game nieuws, trailers en de beste aanbiedingen, voeg ons toe aan je favorieten. U kunt de beste en goedkoopste online aanbiedingen vinden van CD-Sleutels, spel codes, cadeaubonnen, en antivirus software van geverifieerde verkopers op onze winkelpagina's vinden.
Om geen nieuws van Allkeyshop te missen, abonneer op Google Nieuws .