ALLKEYSHOP FAQ: Wat moet ik doen als de sleutel die ik heb gekocht niet werkt?

31 december 2019 om 07:46 in Blog, FAQ met no comments
 

Read post in AllKeyShop CDkeyPT claveCD GocleCD KeyforSteam CDKeyIT

Heeft u een spel gekocht bij een van onze partnerwinkels, maar heeft u nu problemen met het verkrijgen of activeren van uw sleutel? Nou, u hoeft zich geen zorgen te maken! Laat ons u vertellen hoe we u van het probleem naar het snel spelen van uw spel kunnen brengen.

In ieder geval raden we je aan om Paypal te gebruiken tijdens je aankopen. Aan het einde van dit artikel leggen we je uit waarom.

Als het gaat om de sleutel van het spel, zijn er meestal twee belangrijke scenario’s: het eerste is waar je de sleutel helemaal niet hebt ontvangen, en het tweede is waar je je sleutel wel hebt ontvangen maar niet in staat bent om deze te activeren. Hier zijn een paar tips die je in beide gevallen kunt proberen:

IK HEB MIJN SLEUTEL NIET ONTVANGEN.

  • Bevestig dat uw e-mailadres correct is.
  • Controleer uw SPAM-map.
  • Ga naar uw accountgeschiedenis om te bepalen of de transactie is doorgeschoven of niet.

IK HEB MIJN SLEUTEL ONTVANGEN, MAAR HIJ WERKT NIET.

  • Bevestig dat je de sleutel activeert op het juiste platform (Steam, Epic Games Store, GOG, enz.).
  • Zorg ervoor dat je de volledige sleutel hebt gekopieerd.
  • Als je de sleutel handmatig intypt, zorg er dan voor dat je de nullen (0) en de O’s niet door elkaar haalt.
  • Controleer de e-mail van de verkoper voor speciale instructies die mogelijk zijn opgenomen.

IK HEB ALLES GECONTROLEERD EN IK HEB NOG STEEDS PROBLEMEN.

Als je er zeker van bent dat je alles correct hebt gedaan, maar je bent nog steeds niet in staat om je sleutel te activeren of je hebt hem helemaal niet ontvangen, dan is het tijd om hulp te krijgen van de verkoper.

Open een supportticket bij de verkoper. Deze sites hebben meestal een link of knop die je gemakkelijk kunt vinden (meestal bovenaan of onderaan) om een chatsessie te starten of om een supportaanvraagformulier in te vullen.

Voor een snellere oplossing moet u het volgende voorbereiden voordat u contact opneemt met het supportteam:

  1. Uw ordernummer/transactie-ID
  2. Een screenshot van uw poging om uw code te activeren
  3. Een screenshot van de foutmelding die u krijgt
  4. Een screenshot van uw spelbibliotheek waaruit blijkt dat u het spel nog niet hebt.

Probeer altijd screenshots van hoge kwaliteit te krijgen. Zorg ervoor dat u geen van de screenshots wijzigt om de validatie ervan voor de verkoper te vergemakkelijken. De verkoper zal deze screenshots gebruiken als onderdeel van zijn pogingen om te bevestigen dat je hebt geprobeerd de sleutel correct te activeren en dat het platform deze afwijst. De verkoper zal deze screenshots ook gebruiken om een nieuwe sleutel voor je te krijgen van hun leveranciers.

Hoewel het misschien frustrerend is, zal het enige tijd duren voordat de verkoper het probleem onderzoekt en met u terugkomt met hun bevindingen en een gloednieuwe sleutel als dat nodig is. Wees geduldig gedurende deze tijd.

DE VERKOPER REAGEERT NIET OF WIL MIJ GEEN NIEUWE SLEUTEL GEVEN OF EEN TERUGBETALING DOEN.

In de meeste gevallen, als de verkoper bevestigt dat het probleem werd veroorzaakt door de sleutel die hij heeft verstrekt of niet heeft verstrekt, zal hij u een andere sleutel sturen of een terugbetaling doen. Er zijn echter zeldzame gevallen waarin de verkoper niet reageert of geen verantwoordelijkheid wil nemen voor het probleem. In dit geval moet u de zaak in eigen hand nemen.

Dien een geschil in met degene die u voor uw transactie heeft betaald. Meestal is dat Paypal of uw bank.

  • Met Paypal is het eenvoudig om een geschil in te dienen zolang u dit binnen 180 dagen na uw transactie doet. Dit is de reden waarom we aanbevelen dat onze gebruikers Paypal gebruiken bij de aankoop van ons platform, omdat het een extra laag van bescherming toevoegt.

Om een geschil in te dienen op Paypal, hoeft u alleen maar het volgende te doen:

  1. Log in op uw account.
  2. Klik op ‘Activiteit’ bovenaan de pagina.
  3. Klik op uw transactie met de verkoper om de details te zien.
  4. Klik op ‘Meld een probleem’ onderaan.
  5. Volg de instructies op de pagina die wordt geopend.
  • Als u uw creditcard of andere betalingswijzen hebt gebruikt die bij uw bankvastzitten, moet u contact opnemen met uw bank om een geschil in te dienen. Houd er rekening mee dat het eigenlijke proces zal variëren afhankelijk van de bank die u hebt gebruikt, dus u kunt het beste rechtstreeks met hen overleggen. Aangezien het om een digitale transactie gaat, kunt u uw geschil best niet meer dan een week na de transactie indienen.

Bij AllKeyShop testen we voortdurend al onze partnerwinkels om er zeker van te zijn dat ze betrouwbaar zijn. We proberen er altijd voor te zorgen dat onze partnerwinkels producten van hoge kwaliteit aanbieden en een uitstekende after-sales service geven.

In het geval dat een van onze partnerwinkels weigert om u te helpen met een transactie of om niet-werkende sleutels terug te betalen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons eigen supportteam, zodat we u kunnen helpen met het probleem. Wij garanderen een bevredigende oplossing voor 100% van de tijd.


AllKeyShop Rewards Program