Cyberpunk 2077 | 10 Redenen waarom dit spel succesvol zal zijn

28 augustus 2020 om 06:41 in Allkeyshop Video Gaming News, Blog, Cdkeynl Nieuws, GNews met no comments

Read post in AllKeyShop GocleCD claveCD KeyforSteam CDKeyIT CDkeyPT

10 REDENEN WAAROM CYBERPUNK 2077 SUCCESVOL ZAL ZIJN




1. CYBERPUNK 2077 ZAL MEER SUCCES HEBBEN DAN WITCHER 3

Ontwikkelaars CD Projekt Red zijn geen vreemden voor lange ontwikkelingen, met The Witcher 3: Wild Hunt die meer dan drie jaar duurde om te produceren en wat de hoogst gewaardeerde RPG van het laatste decennium is.

Toen Cyberpunk 2077 voor het eerst werd aangekondigd in mei 2012 wisten we dat we moesten wachten, en wanneer het spel uitkomt over slechts een paar maanden, betekent dit dat het minstens acht jaar in ontwikkeling zal zijn geweest.

Tijd doorgebracht in de ontwikkeling betekent niet altijd een geweldig product, zoals sommige spellen zoals Duke Nukem Forever hebben laten zien.

Ik vind echter vreemd genoeg troost in de wetenschap dat het nieuwe spel van CD Projekt Red dit jaar twee keer is uitgesteld, waarbij de ontwikkelaars verklaarden dat ze meer tijd nodig hadden om de bugs in evenwicht te brengen, te repareren en “”zowel inhoudelijk als gameplay-wise”” op te poetsen.

Het is het vermelden waard dat Cyberpunk 2077 op 19 november 2020 wordt gelanceerd, voor Xbox One, PlayStation 4 en PC, met latere releases voor Stadia en PlayStation 5 en Xbox Series X volgend jaar.

Een release op alle platforms suggereert dat de game al voor de lancering zal worden verfijnd en geperfectioneerd.

 


2. CD PROJEKT RED WEET EEN GEWELDIG VERHAAL TE CREËREN

Beslis of je een Nomade, een Straatkind of een Corpo wilt zijn en begin je avontuur met voor- en nadelen, afhankelijk van de beslissingen die je neemt.

Als Street Kid ben je opgegroeid op straat, ken je de weg in de stad en ben je goed bekend met straattaal, wat het makkelijker maakt om om te gaan met de bendes die je tegenkomt.

Aan de andere kant is een Corpo een manager in de Arasaka groep zonder street smarts, maar met een hoog niveau van onderhandelingsvaardigheden, wat mogelijkheden biedt die niet worden geboden aan de mensen van de straat.

Nomaden weten niets van bedrijven of het straatleven, maar weten wel hoe ze moeten overleven in moeilijke situaties.


3. GEWELDIGE GRAPHICS EN RTX POWERED RAY TRACING

Cyberpunk 2077 zal met behulp van GeForce RTX-gestuurde ray tracing technologie met geavanceerde graphics worden gelanceerd.

Het spel maakt gebruik van de REDengine 4, dezelfde die gebruikt wordt voor The Witcher 3: Wild Hunt, en zal met behulp van ray tracing, realistische en nauwkeurige reflecties op alle oppervlakken, ambient occlusion, en natuurlijk uitziende richtingschaduwen en lichteffecten bevatten.

Night City zal tot leven komen dankzij de kracht van DirectX 12 Ultimate, die meer uit GeForce RTX grafische GPU’s zal knijpen.

 

Cyberpunk 2077 maakt individuele grafische opties mogelijk voor mensen die op de PC spelen, waardoor spelers Night City naar hun hand kunnen zetten.

 


4. KEANU REEVES IS IN CYBERPUNK 2077

Cyberpunk 2077 won de onthulling van E3 2019 met de aankondiging dat Keanu Reeves een personage zal spelen in de komende wedstrijd. Toch houdt de stemacteur niet op met Cyberpunk 2077 die is ingesteld om 18 verschillende talen te ondersteunen, met 10 van hen volledig gestempeld in het spel.

 

De volledig ingesproken talen zijn Engels, Duits, Spaans, Frans, Italiaans, Pools, Braziliaans Portugees, Russisch, Chinees vereenvoudigd en Japans.

De talen die via ondertiteling worden ondersteund zijn onder andere Hongaars, Turks, Tsjechisch, Arabisch, Thais, Chinees traditioneel, Koreaans en Spaans Latijns-Amerikaans.


5. WAPENS, VOORWERPEN, UITRUSTING EN TECHNISCHE AANPASSINGEN

Cyberpunk 2077 zal een hele reeks wapens, items, spullen en technologie bevatten voor spelers om hun speelstijl aan te passen en V hun eigen karakter te maken.

Wapens in Night City komen in vele vormen, zoals pistolen, jachtgeweren, machinegeweren, geweren en melee wapens, en zijn gemaakt door de vele bedrijven die u zult tegenkomen als u de stad te verkennen.

Enkele van de wapens die we tot nu toe kennen zijn Tsunami Nekomata, een semi-automatisch sluipschuttersgeweer dat in staat is om zware pantsers te penetreren, de Militech M-10AF Lexington, een automatisch pistool dat handig is als snelheid voorop staat, en de Araska Thermal Katana, een nano filament verwarmd mes dat in staat is om ongelooflijke hitte en verwoestende aanvallen uit te voeren.

 

Wapens komen in drie verschillende stijlen. Krachtwapens zijn basiswapens, gemakkelijk te gebruiken, gemeenschappelijk om te vinden, en lopen op buskruit.

Slimme wapens zijn in staat om zichzelf te vergrendelen op doelen en kunnen ook gebruik maken van ricocheting kogels voor het uitschakelen van vijanden die zich verstoppen achter dekking. Dan zijn er nog technische wapens, krachtige pantserdoordringende wapens die grote hoeveelheden schade aan de zwaarste doelen toebrengen.

CD Projekt Red staat bekend om het creëren van fantastische verhaalgedreven single-player ervaringen in levendige, levende werelden, en Cyberpunk 2077 zal niet anders zijn. Naast wapens, zullen spelers in staat zijn om buit te vinden, items te knutselen, speciale chips te installeren, diepe relaties te vormen met andere personages, en zelfs V aan te passen in een verscheidenheid aan kleding zoals vrijetijdskleding, zakelijke kleding, en high-fashion.


6. DE OPEN WERELD EN DE RPG

Cyberpunk 2077 is een open-wereld RPG gebaseerd op het pen-en-papier tafelspel Cyberpunk en speelt zich af in de metropool Night City in Noord-Californië.

 

Spelend als V beginnen de spelers hun verhaal op één van de drie locaties, afhankelijk van het feit of ze voor Nomad, Street Kid of Corporate hebben gekozen bij het creëren van hun personage.

Nomaden beginnen buiten Night City in de Badlands, waarbij V wordt tegengehouden door de Sheriff bij het binnensmokkelen van iets.

Street Kids beginnen het spel in een bar met V die iemand helpt een schuld te vereffenen die ze hebben met een Fixer.

Corporates vindt zichzelf in Araska Tower als een Araska-agent voordat ze snel worden ontdaan van hun cyberware door collega-agenten als het plotseling mis gaat.

 

 

Hoewel CD Projekt Red officieel niet veel heeft onthuld, zijn er een paar gameplay video’s, en een beetje gelekte gameplay, evenals het onthullen van kleine stukjes informatie over wat je kunt verwachten van Cyberpunk 2077.

Een van de geopenbaarde details is de verslaving aan de Braindance die de bewoners van Nachtstad ervaren. De Braindance is het volgende niveau in entertainment, een meeslepende virtual reality interface die iemand in extreme scenario’s plaatst.

Met veel van de bewoners van Night City die lijden aan depressie, dakloosheid, armoede en andere problemen, is een Braindance de enige manier om te ontsnappen aan de torenhoge metropool die hen langzaam verplettert.


 

7. CYBERPUNK 2077 HEEFT EEN SCORE VAN 18+.

CD Projekt Red draait er niet om heen, en met de aangekondigde leeftijdsclassificatie van Cyberpunk 2077 waren er geen verrassingen dat het 18+ is.

Cyberpunk 2077 zal naaktheid, drugsgebruik, verslaving, intense seksuele relaties, prostitutie en seksueel taalgebruik bevatten, allemaal gecombineerd om een realistischer en duisterder verhaal te maken in een toekomst die niet ver van de onze ligt.

 


 

8. BADLANDS – HET 7E DISTRICT IN CYBERPUNK 2077

Weg van de verticaliteit van Nachtstad, ligt het Badlands, het 7e district in Cyberpunk 2077.

De Badlands zijn ver verwijderd van de rijkdom, de neon en de glamour van de stad. In plaats daarvan zijn ze een uitgestrekte vlakte van brandende olievelden, stortplaatsen, vervuiling, zure regens en mogelijkheden voor degenen die er klaar voor zijn.

 

 

Voor velen zal de Badlands een plek zijn om te vergeten, maar voor degenen die kiezen voor het leven van een Nomade is de Badlands een herinnering aan een plek die nog niet is aangeraakt door de ideeën van de toekomst, ten goede of ten kwade.


 

9. GAMEPLAY – QUESTS EN SIDEQUESTS

Cyberpunk 2077 is een massief spel, dat spelers onderdompelt in een levendige en levende wereld. Het spel heeft een dag- en nachtcyclus, met een volledige dag die 3 uur in real-time duurt, waardoor het meer dan een uur langer duurt dan een volledige dag in The Witcher 3: Wild Hunt.

Tijdens hun tijd doorgebracht in Nachtstad, zullen de spelers de belangrijkste quests en sidequests, genaamd straatverhalen, voltooien.

De belangrijkste quests zullen het verhaal verplaatsen, waarbij het mislukken van deze quests een blijvende impact zal hebben op Nachtstad en haar bewoners.

Het voltooien van de quests zal op meerdere manieren mogelijk zijn, waarbij de speler beslist hoe hij de doelstellingen kan voltooien, hetzij door middel van sluipen of door middel van geweld.

Straatverhalen zijn iets anders. Waar in de hoofdquests de spelers een quest niet helemaal kunnen mislukken, kunnen deze straatverhalen wel mislukken. Ze lijken meer op bijbaantjes en geven V een manier om de wereld te verkennen en tegelijkertijd beloningen te verdienen. Elk straatverhaal is ook met de hand gemaakt en biedt bij elk verhaal unieke doelstellingen.

 

Het zal ook mogelijk zijn om quests en straatverhalen te ontgrendelen bij het verkennen van de stad, maar vergeet niet dat elke keuze van belang is, en dat de beslissing om al dan niet een baan te nemen ernstige gevolgen kan hebben.


 

10. ONGELOFELIJKE TOOL VOOR HET CREËREN VAN PERSONAGES

Cyberpunk 2077’s karakter creatie is voorzien van een diepgaand systeem, waardoor spelers elk deel van V kunnen aanpassen voordat ze Night City binnengaan.

Ten eerste moeten spelers hun Lifepath kiezen, of ze nu een Nomade, Street Kid of Corpo willen zijn, elk met een uniek startpunt en verschillende dialoogopties gedurende het spel.

Spelers kunnen het uiterlijk van V’s aanpassen, inclusief huidtype, ogen, wenkbrauwen, mond, kaak, oren, littekens, tatoeages, piercings, tanden, vlekken, penistype, schaamhaar, cyberware, en nog veel meer, waardoor Cyberpunk 2077’s karakter creatie een van de meest gedetailleerde is die in videogames te zien is.

Tijdens de personage-creatie, zullen spelers moeten selecteren beginnende vaardigheden, met inbegrip van intelligentie, reflexen, technisch vermogen, en cool, met punten beschikbaar om in elk te zetten om V een echt uniek karakter voor elke speler te maken.

 

 

De triomfantelijke aankondiging van Cyberpunk 2077 en de virale video’s van Keanu Reeves op het podium van de E3 kunnen niet worden onderschat, met CD Projekt Red en Netflix die onlangs een gloednieuwe anime-serie aankondigden, Cyberpunk: Edgerunners.

Met zijn recente succes in de ongelofelijke John Wick, lijkt Keanu Reeves perfect geschikt voor Cyberpunk 2077. Een van zijn vorige rollen, Neo, in de The Matrix-franchise, en zijn opkomst in de echte wereld, als een ontsnapping aan de Braindance in Cyberpunk 2077, biedt enigszins gespiegelde ideeën in futuristische werelden.