Vechten zal niet zo gemakkelijk zijn als haasten in zwaarden die naar buiten worden getrokken

Door Veena1 uit maart 4, 2019 Blog met Geen commentaar

Als u de aankomende RPG van Nine Dot Studios, Outward, in de gaten hebt gehouden, weet u dat er een aantal van de meest hardcore mechanismen aanwezig zijn. Ten eerste zullen de afmetingen en inhoud van je rugzak invloed hebben op uw bewegingssnelheid. Uw kaart gedraagt zich ook zoals een kaart uit de echte wereld zou doen – er zijn geen zoekers of huidige locatie-indicatoren.

Blijkbaar is het besluit van Nine Dot om alles uit te voeren over te dragen. In een nieuwe trailer uitgebracht door IGN, gaan de ontwikkelaars over de fijne kneepjes van het omgaan met vijanden terwijl ze op avontuur zijn. Terwijl u bij andere spellen zonder rekening te houden, blijft Outward stilstaan bij de details. U kunt de volledige trailer hieronder bekijken:

Het is best spannend om te denken dat de voorbereiding op een gevecht net zo belangrijk is als de daadwerkelijke betrokkenheid. Het is ook geweldig hoe verschillende benaderingen de neiging hebben om uit te balanceren, zoals hoe krijgersvaardigheden geen gebruik maken van mana, maar sneller de duurzaamheid van uw wapen verbranden.

Het lijkt absoluut alsof alles volgens plan verloopt, en als u een gevecht wint, krijg u daadwerkelijk een gevoel van voldoening. Laten we gewoon hopen dat de details niet te veel de veldslagen verzakken om spelers weg te jagen die geen langzaam gevecht waarderen.

Outward is ingesteld om te starten op 26 maart voor PC, Xbox One en PS4.